Pseudovědy

R. P. Feynman: "Věda je dlouhou historií školení o tom, jak si přestat lhát do kapsy."

preview

Foto: fph.vse.cz

Diplomová práce - Kristýna Havlíková

Katedra marketingu

Diplomová práce: Analýza marketingové strategie vybrané firmy

Autor: Kristýna Havlíková

Vedoucí: Ing. Markéta Procházková, Ph.D., navrhuje hodnocení 1

Oponent: MVDr. Mgr. Kateřina Malíková, navrhuje hodnocení 1

Obhájeno: 2015

http://www.vse.cz/vskp/eid/45423

keywords: biorezonance, frekvenční terapie, plazmový generátor, F-Scan, Darkfield mikroskopie, Optima Vetcare, Skácel, homeopatie

Anotace:

Diplomová práce nastiňuje problematiku marketingové strategie a komunikace s aplikací na centrum alternativní péče o domácí zvířata Optima Vetcare. V teoretické části jsou rozebrány pojmy z oblasti marketingu, mezi něž se řadí marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, trendy v marketingu a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena již konkrétně na specifika marketingu v Optima Vetcare a mapuje marketingové snažení od roku 2014, kdy došlo k jeho založení. V závěru práce je provedeno dotazníkové šetření a navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Optima Vetcare. Cílem diplomové práce je představit centrum alternativní péče o domácí zvířata Optima Vetcare a provést analýzu jeho marketingu. Dalším cílem je poskytnout možné návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.